Elérése: Adminisztráció -> Kapcsolatfelvételek

Ebben a menüpontban lehetőség van egy helyen kezelni az ügyfelekhez tartozó kapcsolatfelvételi adatokat. A megnyíló áttekintő listában láthatók az ügyfelek, adószámuk és a hozzájuk rögzített kapcsolattartók, a dátumok és a kapcsolat témája, tartalma és a jövőbeli teendők.

A lista szűrhető csak függő státuszú vagy minden kapcsolati adat megjelenítésére, valamint rögzítési és határidő dátum intervallumra is. Illetve választható, hogy csak a saját magunk által rögzített kapcsolatokat mutassa a rendszer, vagy minden adat jelenjen meg.


A listában akkor is megjelennek a kapcsolati adatok, ha azt az Ügyfél adatlapján rögzítette. Továbbá a Kapcsolatfelvételi adatok ablakban rögzített kapcsolatok pedig megjelennek az Ügyfél adatlapján.

A lista frissítésére a jobb gombos menü Frissítés menüpontjával van lehetőség.

Új kapcsolati adat létrehozásához az alábbi adatokat kell megadnia:

Ki kell jelölnie az Ügyfelet, majd a lenyíló listából kiválasztania az ügyfélhez rögzített kapcsolattartókat. Amennyiben a kiválasztott ügyfélhez nincs még kapcsolattartó rögzítve, a Vevő törzs - Kapcsolati adatok c. fejezetben leírtak alapján megteheti. Majd adja meg a témát, a kapcsolatfelvétel tartalmát, és a jövőbeni teendőket. Amennyiben szükséges, jelöljön ki határidőt a kapcsolatfelvételhez. Valamint állíthatja a kapcsolatfelvétel státuszát.

A (Nyomtat) gombbal lehetőség van a teljes lista nyomtatására, melyen minden fontos adat szerepel, úgy mint, ügyfél neve, adószáma, kapcsolattartó, dátum mezők, státusz, téma, tartalom és teendők.

Az  (Adatlapot nyomtat) gomb segítségével a kijelölt kapcsolatfelvétel adatlapját nyomtathatjuk ki. Az adatlap nyomtatását a kapcsolatfelvétel rögzítése után is felajánlja a rendszer.