Elérése: Iratkezelés -> Iktatókönyvek

Az iratok nyilvántartására szolgál ez a funkció.

- : új iktatókönyv hozzáadása a listához.

- : a kijelölt iktatókönyv adatainak módosítása

- : a kijelölt iktatókönyv adatainak megtekintése

- : a kijelölt iktatókönyv törlése

- : szűrési feltételek megjelenítése az ablak jobb oldalán és szelektálás az iktatókönyvek között. Ha szeretné, hogy a lezárt iktatókönyvek is ki legyenek listázva, pipálja be a  jelölőnégyzetet, majd kattintson az ablak jobb alsó sarkában található  feliratra. A szűrési feltételek alaphelyzetbe állításához kattintson a  feliratra.

  1. Új iktatókönyv felvételéhez válassza az (Új) gombot, ekkor az alábbi ablak jelenik meg:

  1. A Név:  mezőben adja meg az Iktatókönyv nevét.
  2. Opcionálisan adhat leírást az iktatókönyvhöz.
  3. Adhat meg a sorszámhoz elő- és/vagy utótagot.
  4. A Sorszám hossza: mezőben adja meg, hány számkarakterből álljon a sorszám. Az elő- és utótagok karakterei nem számolandók bele!
  5. Az Aktuális szorszám:  mezőben láthatja a jelenlegi sorszámot, amit a Módosít gombbal tud megváltoztatni:

  1. Bejövő iratokat tartalmazhat  / : Ha a jelölőnégyzet be van pipálva, az iktatótömb tartalmazhat bejövő iratokat.
  2. Kimenő iratokat tartalmazhat  / : Ha a jelölőnégyzet be van pipálva, az iktatótömb tartalmazhat kimenő iratokat.
  3. Kötelező megőrizni az iktatás után  hónapig: Az iktatótömböt kötelező megőrizni az iktatás után a mezőben megadott hónapig.
  4. Alapértelmezett ügy jellege : Az alapértelemezett ügy jellegét válassza ki a legördülő listából vagy a szótárból.
  5. Az iktatótömbbe rögzítésre jogosultak köréhez megadhat felhasználókat és szervezeti egységeket is, továbbá attribútumokat is.
  6. Ha bepipálja a  /  Lezárva jelölőnégyzetet, akkor az iktatókönyvbe további küldeményeket nem lehet majd rögzíteni.
  7. Az (OK) gombbal hozhatja létre az iktatókönyvet.