Elérése: Törzsadatok -> Nyomtató beállítások

A rendszerben itt nyílik lehetőség a nyomtató beállítások elvégzésére.

A rendszer alapesetben a Windows alapértelmezett nyomtatóját használja, ettől csak számlák, e-számlák és POS nyomtatóra tervezett nyomatok esetében tér el ezen ablak beállításai szerint.

 


Amennyiben az Alapértelmezett POS nyomtató (blokknyomtató), vagy az Alapértelmezett számla nyomtató beállítások nincsenek megadva, vagy a megadott nyomtató már nem létezik, úgy a rendszer a Windows alapértelmezett nyomtató beállítását használja.

Amennyiben a felhasználó e-számlát szeretne készíteni és a számla formátuma e-számla (egyéb), úgy a rendszer bizonylat készítésekor ellenőrzi az Alapértelmezett e-számla nyomtató beállítás meglétét és azt, hogy a nyomtató létezik-e a Windows nyomtatók között.


Fontos! Ha ugyanaz a nyomtató kerül kiválasztásra az Alapértelmezett számla nyomtatónak, illetve az Alapértelmezett e- számla nyomtatónak is, abban az esetben minden számla az e-számla nyomtatóra kerül küldésre, amely esetleges költségekkel járhat!